Всесвітня історія 10 клас
Завдання : в зошиті записати число, домашня робота, тема
урока. Завдання виконати, сфотографувати і надіслати на електрону адресу Liliya0809@ukr.net
або Viber(
0999603927) . Завдання виконувати і надсилати до кінця дня.
Дата:
25.05.2020
Тема: Розвиток кінематографу. Олімпійський рух.
Завдання:
І. § 55 – 56 п.6 , 9.
Всесвітня
історія 10 клас
Завдання : в зошиті записати число, домашня робота, тема
урока. Завдання виконати, сфотографувати і надіслати на електрону адресу Liliya0809@ukr.net
або Viber(
0999603927) . Завдання виконувати і надсилати до кінця дня.
Дата: 26.05. 2020( 2 уроки)
Тема: Практичне заняття. ( проектна діяльність)
Завдання:
І. Підготувати проект за однією з
тем:
- Виставка творів у стилях модернізму (віртуальна екскурсія).
– “У передчутті війни…” (літературно-мистецька композиція з творів
на антивоєнну тематику).
– Доля митців і мислителів в умовах протистояння демократії і
тоталітаризму (дослідницький проект).
– Кіно: хитання між масовою культурою і мистецтвом (фестиваль
кінотрейлерів).
ІІ. Проекти оформити у вигляді
презентації. Надіслати вчителю до 29.05.2020
Всесвітня
історія 10 клас
Завдання : в зошиті записати число, домашня робота, тема
урока. Завдання виконати, сфотографувати і надіслати на електрону адресу Liliya0809@ukr.net
або Viber(
0999603927) . Завдання виконувати і надсилати до кінця дня.
Дата: 27.05.2020
Тема: Практичне заняття ( есе) Кіно: від
наукового експерименту до мистецтва.
Завдання:
І. Написати есе. Надіслати
вчителю до 29.05.2020
Дата: 27.05.2020
Тема: Повторювально – узагальнюючий урок
Завдання:
І. Повторити § 53 – 56.
ІІ. Дати відповіді на питання ( письмово):
1.Визначте основні ідеї та течії
в розвитку культури.
2.Поясніть значення термінів і
понять: модернізм, авангардизм, «втрачене
покоління», масова культура, джаз, мюзикл, Олімпійський рух, Нобелівська
премія.
3. Назвіть імена видатних діячів культури міжвоєнних років. У чому ви
вбачаєте їхній внесок в історію цієї доби?
4. Порівняйте особливості мистецтва в країнах із тоталітарними і
демократичними режимами.
5. З’ясуйте основні зрушення, які відбувалися в повсякденному житті в
міжвоєнний період.
6. Чому Олімпійський рух не став запобіжником назрівання нової
світової війни?
7. Складіть перелік досягнень науки і техніки міжвоєнного періоду.
Який вплив вони мали на повсякденне життя?