неділя, 24 травня 2020 р.

25.05. - 27.05. 2020 Всесвітня історія 10 клас


Всесвітня  історія   10 клас
Завдання : в  зошиті записати число, домашня робота, тема урока. Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net   або  Viber( 0999603927) . Завдання  виконувати  і надсилати до кінця дня.
Дата: 25.05.2020
Тема: Розвиток кінематографу. Олімпійський рух.
Завдання:
І. § 55 – 56 п.6 , 9.
Всесвітня  історія   10 клас
Завдання : в  зошиті записати число, домашня робота, тема урока. Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net   або  Viber( 0999603927) . Завдання  виконувати  і надсилати до кінця дня.

Дата: 26.05. 2020( 2 уроки)
Тема: Практичне заняття. ( проектна діяльність)
Завдання:
І. Підготувати  проект за однією з тем:
- Виставка творів у стилях модернізму (віртуальна екскурсія).
– “У передчутті війни…” (літературно-мистецька композиція з творів на антивоєнну тематику).
– Доля митців і мислителів в умовах протистояння демократії і тоталітаризму (дослідницький проект).
– Кіно: хитання між масовою культурою і мистецтвом (фестиваль кінотрейлерів).

ІІ. Проекти оформити у вигляді  презентації. Надіслати вчителю до 29.05.2020


Всесвітня  історія   10 клас
Завдання : в  зошиті записати число, домашня робота, тема урока. Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net   або  Viber( 0999603927) . Завдання  виконувати  і надсилати до кінця дня.
Дата: 27.05.2020
Тема: Практичне заняття ( есе) Кіно: від наукового експерименту до мистецтва.
Завдання:
І. Написати есе.  Надіслати вчителю  до 29.05.2020

Дата: 27.05.2020
Тема: Повторювально – узагальнюючий урок
Завдання:
І. Повторити § 53 – 56.
ІІ. Дати відповіді на питання ( письмово):
1.Визначте основні ідеї та течії в розвитку культури.
2.Поясніть значення термінів і понять: модернізм, авангардизм, «втрачене покоління», масова культура, джаз, мюзикл, Олімпійський рух, Нобелівська премія.
3.  Назвіть імена видатних діячів культури міжвоєнних років. У чому ви вбачаєте їхній внесок в історію цієї доби?
4.  Порівняйте особливості мистецтва в країнах із тоталітарними і демократичними режимами.
5.  З’ясуйте основні зрушення, які відбувалися в повсякденному житті в міжвоєнний період.
6.  Чому Олімпійський рух не став запобіжником назрівання нової світової війни?
7.  Складіть перелік досягнень науки і техніки міжвоєнного періоду. Який вплив вони мали на повсякденне життя?

25.05.2020 правознавство 9 клас


9 клас  Основи правознавства
 Завдання: в робочому зошиті записати число, місяць, рік, тему урока . Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net   або  Viber (0999603927)
Дата: 25.05.2020
Тема: Узагальнення вивченого за темою.
Завдання:
1. Виберіть правильний варіант відповіді (за кожну правильну відповідь на завдання 1—14 —0,5 бала).
1. Який стаж у галузі права повинна мати особа, щоб стати адвокатом?
а) не менше ніж два роки   б) не менше ніж п’ять років
в)  не менше ніж сім років    г)  не менше ніж десять років
2. Яке з наведених завдань Конституція України покладає на органи прокуратури?
а) проведення досудового розслідування кримінальних правопорушень
б) здійснення правосуддя
в) підтримання публічного обвинувачення в суді
г) надання професійної правничої допомоги
3. Укажіть, яке заняття судді мають право поєднувати зі своєю основною діяльністю.
а)  ведення фермерського господарства   б) робота народним депутатом України
в)  викладання у вищому навчальному закладі  г) надання платних юридичних консультацій приватним підприємствам
4. Укажіть підстави для набуття громадянства України:
а)  за територіальним походженням;   б) за соціальним статусом;
 в)  внаслідок визнання батьківства;  г)   внаслідок отримання спадщини.
5. Які види конституційних прав та свобод вам відомі?
а) особисті; б)   економічні;  в)  сімейні;  г)   колективні;
6.  Укажіть дату прийняття Генеральною Асамблеєю ООН загаль-ної Декларації прав людини :
а) 10 грудня 1948 р.;  б)   4 листопада 1950 р.;   в)  20 листопада 1989 р.;
 г)   28 червня 1996 р.
7.  Оберіть поняття, якому відповідає наведене визначення:
"Форма безпосередньої демократії, яка полягає у прийнятті громадянами держави законів або інших рішень з важливих питань 
загальнодержавного чи місцевого значення":
а) вибори;         б) референдум;      в)  ратифікація;  г)  легалізація.

8.  Із наведеного нижче переліку оберіть складову частину системи 
місцевого самоврядування в Україні:

а) територіальна громада;  б)  сільська, селищна, міська рада;
 в)   районна державна адміністрація;  г)   сільський, селищний, міський голова.
9. Укажіть, хто має право вето в Україні:
а) Верховна Рада;  б)  Президент України;  в)   народ України;
 г)  Голова Конституційного суду.
10.  Визначте зайве в переліку підзаконних актів:
а) Конституція України;  б)  Указ Президента України;
в) Постанова Кабінету Міністрів; г)   Постанова Верховної Ради
11. Укажіть, хто приймає закони в Україні:
а) Прем’єр міністр;   б)  Президент України;  в)  Голова Конституційного суду;
г)   Верховна Рада
12. Укажіть дію, яка регулюється нормами моралі
а) не повернути книгу в бібліотеку;  б)розбити магазинну вітрину м’ячем;
 в)  курити на шкільному подвір’ї;  г) сказати батькам неправду.
13.  Закінчить речення:
«Конфіскувати, тобто вилучити майно без компенсації, можна тільки за рішенням…»
а)  власника;  б)  органів самоврядування;   в)  суду;   г)  прокурора.
14.  Укажіть, хто має право часткової дієздатності:
а) інвалід дитинства по зору, 16 років;   б)  дитина – сирота 15 років;
 в)   учень 4-го класу, 11років;   г)   юнак 15 років, який має рахунок у банку.
15. Заповніть таблицю «Послуги адвоката та нотаріуса в Україні» (1 бал).
Зазначте в потрібному стовпчику номер ситуації, у якій слід звертатися до відповідного фахівця.
1) захист у кримінальному провадженні;
2) передача документів на зберігання;
3) завірення підпису;
4) допомога у складанні позовної заяви до суду.
Адвокат
Нотаріус

16. Порівняйте юридичні професії, визначивши в них спільне та відмінне (1 бал).
Професія
Спільне
Відмінне
Патрульний поліцейський
Дільничний офіцер поліції'

17. Дайте розгорнуту відповідь (2 бали).
Римський юрист Публілій Сір писав: «Там може процвітати народ, де процвітають закони».
Як ви розумієте зміст наведеного висловлювання?
Спробуйте пояснити його в контексті розвитку юридичної професії в Давньому Римі.
Яку роль, на вашу думку, відіграв розвиток юридичної професії в історії людства? Яким чином її представники можуть забезпечити «процвітання законів»?

25.05.2020 Християнська етика 5 клас


Християнська  етика 5 клас
Завдання:  в робочий зошит записати число, домашня  робота, тему урока  та слова в словник, прочитай  зміст теми, виконай завдання. Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net   або Viber ( 0999603927)
Дата:  25.05.2020
Тема: Узагальнення до курсу .
Завдання:
І. Виконати різнорівневі завдання.

І рівень (0,5 )
1.На які дві частини поділяється Біблія?
а) народження і життя Ісуса;   б) Старий і Новий Завіт;  в) старі та нові книги.
2. З якого дерева Господь заборонив Адамові та Єві їсти плоди?
  а) Дерева життя;   б )Дерева пізнання добра і зла;  в) Дерева мудрості.
3. Чому Господь обрав Ноя та його сім`ю для побудови ковчега та спасіння від потопу?
  а) бо лише Ной умів будувати;     б) бо лише Ной виявився праведником;
  в) лише в Ноя було достатньо грошей для  побудови.                       
4.Яку чесноту продемонстрували Седрах, Мисах, Авденаго та Даниїл?
а) впертість;    б) постійність переконань;  в) непоступливість.
5. Що наказав Господь Авраамові?
 а) побудувати великий корабель;   б) вийти зі своєї землі та прийти в ту, що вкаже Господь;    в) зібрати військо.
 6. Чому Давид наважився вийти на двобій з Голіафом?
 а) він був сильним і досвідченим воїном;    б) не знав відразу, з ким доведеться битися;     в) був впевнений у підтримці Господа.
7. Що пообіцяв Господь Соломонові за його смирення?
а) мудрість;    б) багатство і довголіття;  в) мудрість, багатство, довголіття  і славу.
8. Що складає основу життя кожного християнина?
 а) спілкування;   б) віра;    в) праця.
9. Що спонукало Самуїла присвятити своє життя Богові?
  а) покликання Боже;    б) жадання слави;   в) слідування тогочасним звичаям.
10.Символом чого є поняття «Іудин поцілунок»?
а) лицемірства і зради;    б) відданості і пожертви;  в) довіри і щирості.
11.Скільки днів після Воскресіння Ісус з`являвся учням і проповідував?
 а) 30;    б) 60;   в) 40.
12. Що згідно  з Ісусовим вченням є єдиним шляхом у Царство Небесне?
 а) знання заповідей;   б) любов до ближнього і віра в Господню любов;
 в) матеріальне багатство.
 ІІ рівень ( 1 б)
13. Що стало для Ноя знаком припинення потопу?
14. Чому Господь Бог покарав Адама і Єву?
15. Яким словами ще можна назвати «благовіщення»?
16. Де розіп`яли Ісуса Христа?
ІІІ рівень (2 б)
17. Що, на твою думку, означає любити ближнього свого?