неділя, 24 травня 2020 р.

25.05. - 27.05. 2020 Всесвітня історія 10 клас


Всесвітня  історія   10 клас
Завдання : в  зошиті записати число, домашня робота, тема урока. Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net   або  Viber( 0999603927) . Завдання  виконувати  і надсилати до кінця дня.
Дата: 25.05.2020
Тема: Розвиток кінематографу. Олімпійський рух.
Завдання:
І. § 55 – 56 п.6 , 9.
Всесвітня  історія   10 клас
Завдання : в  зошиті записати число, домашня робота, тема урока. Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net   або  Viber( 0999603927) . Завдання  виконувати  і надсилати до кінця дня.

Дата: 26.05. 2020( 2 уроки)
Тема: Практичне заняття. ( проектна діяльність)
Завдання:
І. Підготувати  проект за однією з тем:
- Виставка творів у стилях модернізму (віртуальна екскурсія).
– “У передчутті війни…” (літературно-мистецька композиція з творів на антивоєнну тематику).
– Доля митців і мислителів в умовах протистояння демократії і тоталітаризму (дослідницький проект).
– Кіно: хитання між масовою культурою і мистецтвом (фестиваль кінотрейлерів).

ІІ. Проекти оформити у вигляді  презентації. Надіслати вчителю до 29.05.2020


Всесвітня  історія   10 клас
Завдання : в  зошиті записати число, домашня робота, тема урока. Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net   або  Viber( 0999603927) . Завдання  виконувати  і надсилати до кінця дня.
Дата: 27.05.2020
Тема: Практичне заняття ( есе) Кіно: від наукового експерименту до мистецтва.
Завдання:
І. Написати есе.  Надіслати вчителю  до 29.05.2020

Дата: 27.05.2020
Тема: Повторювально – узагальнюючий урок
Завдання:
І. Повторити § 53 – 56.
ІІ. Дати відповіді на питання ( письмово):
1.Визначте основні ідеї та течії в розвитку культури.
2.Поясніть значення термінів і понять: модернізм, авангардизм, «втрачене покоління», масова культура, джаз, мюзикл, Олімпійський рух, Нобелівська премія.
3.  Назвіть імена видатних діячів культури міжвоєнних років. У чому ви вбачаєте їхній внесок в історію цієї доби?
4.  Порівняйте особливості мистецтва в країнах із тоталітарними і демократичними режимами.
5.  З’ясуйте основні зрушення, які відбувалися в повсякденному житті в міжвоєнний період.
6.  Чому Олімпійський рух не став запобіжником назрівання нової світової війни?
7.  Складіть перелік досягнень науки і техніки міжвоєнного періоду. Який вплив вони мали на повсякденне життя?

Немає коментарів:

Дописати коментар