понеділок, 30 березня 2020 р.

громадянська освіта -1.04 - 03.04


Дата: 01.04
Тема: Практична робота № 14 « Як не стати жертвою торгівців людьми». Завдання: в робочий  зошит записати число, практична робота, тема, мета практичної роботи. Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net
Завдання: в зошиті записати число, практична робота, тема практичної, мету.
Мета : підвищити рівень поінформованості  та усвідомлення учнями гостроти   проблеми торгівлі людьми, обговорити причини, форми та ознаки цього явища; формувати знання про причини й наслідки торгівлі людьми; формувати негативне ставлення до подібного роду діяльності; розвивати вміння розпізнавати підозрілі пропозиції щодо працевлаштування; навчити учнів не потрапляти у руки шахраїв-торговців.
                                              Хід роботи.
I.    Прочитайте міні – лекцію.   
      Сьогодні в ході практичної роботи ми розглянемо  проблему  торгівля людьми.  Можливо дехто із вас і не здогадується, що ця проблема існує у всьому світі і набуває  глобальних масштабів.  Адже торгівля людьми неабияк стосується нашої держави.
    Ця проблема не визнає державних кордонів, не робить різниці між розвиненими державами та державами, що розвиваються. Вона чудово адаптована як до бідності, так і до розкоші.  Використовуючи складну економічну ситуацію в Україні, високий рівень безробіття і правову недосконалість країни, малу обізнаність населення нечисті на руки ділки організували кримінальний бізнес - запрошення громадян працювати за кордоном, де вони зазнають жорстокої експлуатації, заробляючи мізерні кошти для себе і тисячі - для організаторів цього бізнесу.
II. Записати в зошит які думки , асоціації у вас викликають слова «торгівля людьми»? ( «асоціативний кущ» до словосполучення «торгівля людьми»)
III. Складіть ланцюжок  «Торгівля  людьми».
IV. Вправа «Реальні історії торгівлі людьми».
Проаналізуйте ситуації та дайте відповіді на запитання:
1) Які методи вербування використовувалися торговцями людьми?
2) Які способи примусу використовувалися злочинцями?
3) У чому полягала експлуатація людей?
Результати своєї роботи, заповнивши наступну таблицю:

Метод вербування
Способи примусу
Форми експлуатації



       Ситуації.
Історія Світлани, 23 роки.
З дитинства Світлана мріяла стати моделлю і поїхати за кордон. Одного разу в Інтернеті вона прочитала оголошення про кастинг фотомоделей для роботи в Італії. І вона пройшла. Їй запропонували підписати контракт на 1 рік, правда на незрозумілій їй італійській мові, обіцяли оплатити дорогу і проживання. Їй обіцяли, що вона зароблятиме 1500 євро в місяць. Вона погодилася. Коли вона приїхала в Італію, все виявилося по - іншому. У неї відібрали паспорт і телефон, завезли в приватний будинок, нібито для фотосесії. Там було ще багато дівчат. Їм було заборонено куди-небудь виходити, всюди була охорона. Їх примушували зніматися в порнофільмах, обслуговувати клієнтів. Тих, хто відмовлявся - жорстоко били, гасили об тіло сигарети, залякували. Багато хто безслідно зникав. Через рік Світлані допоміг врятуватися клієнт.
Історія Тетяни, 22 роки.
Тетяна знала Наталку з дитинства, вони навчались у паралельних класах. Після закінчення  школи вони довго не бачились, але одного разу зустрілись на дискотеці. Наталка виглядала дуже добре, сказала, що у неї є  товариш у Греції , який володіє рядом ресторанів , що йому потрібні офіціанти. Наталка запропонувала Тетяні поїхати разом з нею до її друга попрацювати и заробити непогану суму грошей. Дівчина погодилась… Наталка допомогла оформити візу і купити квитки. На вокзалі в Греції їх зустріли двоє чоловіків і відвезли на машині в сусіднє місто. Вони приїхали в якийсь бар, після чого Наталка зникла. Тетяні сказали, що вона повинна відпрацювати  3 місяці, щоб повернути витрачені  на неї гроші. Гроші та паспорт у неї забрали, зарплату не виплачували. За нею та ще двома дівчатами спостерігала  жінка, за непослух їх жорстоко били, залишали без їжі…
Історія Вадима, 20 років.   
 Вадим після закінчення коледжу не міг собі знайти роботу. Одного разу в місті на зупинці він побачив оголошення про набір робітників у Росію. Він зателефонував по зазначеному телефону, і був приємно здивований, що не потрібно оплачувати дорогу, не потрібно жодних документів оформлювати,  досвід роботи не обов′язковий, заробітну плату теж обіцяли високу. Коли  Вадим приїхав у Москву, його завезли на закритий будівельний майданчик, забрали документи, телефони. Охорона не дозволяла йому залишати територію будівництва. Хлопець працював по 12-14годин на добу, погано харчувався  і жив у сараї. Через 4 місяці він уже фізично не міг нормально працювати, після чого його вивезли на сільську дорогу і викинули без документів і грошей.
V. Прочитайте  пам’ятку  «Поради з легального працевлаштування».
1. Робота повинна бути легальною.
2. Фірма-посередник повинна мати ліцензію на працевлаштування.
3. У паспорті повинна бути робоча віза.
4. Контракт повинен бути складений у дохідливій формі, в ньому не повинно бути  незрозумілих або неоднозначних пунктів.
5. Потрібно знати точну адресу майбутньої роботи (залишити її рідним і друзям), а також дані осіб або фірми, які вас працевлаштовували.
6. Рідні повинні знати, куди ви їдете.
7. Квитки повинні бути в обидві сторони (зворотний з відкритою датою).
8. Не можна нікому віддавати свій паспорт.
9. Потрібно зробити ксерокопії всіх важливих документів: паспорта, візи, контракту та ін.
10. Залиште рідним свою останню фотографію.
11. Домовтеся з рідними про умовну фразі, яка дасть їм зрозуміти, що з вами щось сталося.
12. Підтримуйте постійний зв'язок з будинком.
VI.Записати висновок  відповідно до теми практичної роботи.

03.04.2020
Тема: Сталий розвиток.
 Завдання : в робочий зошит записати  число, домашня робота, тема. Прочитати                      розділ 6 §  2.  Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net
І. Прийом «Асоціативний кущ» ( записати  всі  асоціації до  поняття «сталий розвиток»)
ІІ. Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=kphgfKDIXlM 
« Основні положення концепції сталого розвитку. Україна і сталий розвиток»
ІІІ.  Робота з підручником ( виписати з підручника головні принципи концепції сталого розвитку)
ІV. Гра «Доміно» (скласти логічні пари)
1)Будівництво доріг, будівель має супроводжуватися відповідним зростанням зелених насаджень.
А)але й не призвести до погіршення стану здоров'я пацієнта у майбутньому, часто це включає і здоров'я наступних поколінь.
2)Медичні препарати та хірургічні операції повинні не лише вирішувати поточну проблему,
Б) Що щоб не погіршувати стан довкілля
3)Зростання виробництва зерна не повинно
В) компенсувати витрати на відновлення здоров'я, погіршене через виконувану роботу.
4)У приватному сенсі — заробітна плата повинна
Г) супроводжуватися виснаженням  чи  іншим погіршенням якості ґрунту


Немає коментарів:

Дописати коментар