Історія 6 клас
Завдання : в зошиті записати число, домашня робота, тема
уроку. Завдання виконати, сфотографувати і надіслати на електрону адресу Liliya0809@ukr.net, Viber ( 0999603927),
гугл класрум.
Дата:
05.05.2020
Тема:
Римська імперія в III–IV ст.
Завдання:
І
Повторення вивченого
1. Установіть відповідність між
поняттям та його визначенням.
|
1
форум
2
домус
3
інсула
4
тога
|
А арковий міст, яким прокладали водогін
Б напівкруглий шмат матерії, яку обгортали
навколо тіла
В багатоповерхові будинки, в яких мешкали
бідні римляни
Г головна площа рима
Д одноповерхові будинки-особняки заможних
римлян
|
2.
Розшифруйте анаграми та поясніть значення слів.
ВЕКДАКУ -
ІРТАЙ –
МРЕТИ –
ІІ.
Опрацювати § 46.
ІІІ.
Записати значення слів – колони,
тетрархія , варвари, готи, домінус.
ІV.Узагальнення та
систематизація знань учнів.
1. Хронологічні задачі.
1)
У 330 р. відбулося освячення й проголошення Константинополя столицею
імперії. Обчисліть, скільки років тому відбулася ця подія.
2. На якому році правління
Константин Великий дарував християнам право вільно сповідувати свою віру?
3. Установіть хронологічну
послідовність подій.
1. Розділ Римської імперії на Західну та Східну.
2. Правління третього імператора з династії
Юліїв-Клавдіїв.
3. Утворення Другого тріумвірату.
4. Правління Константина.
4. Заповніть порівняльну таблицю
правління Діоклетіана та Константина.
|
|
Спільне
|
Відмінне
|
|
Діоклетіан
|
|
|
|
Константин
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар