Дата:17.
03. 2020
Тема: Урок контролю та корекції навчальних досягнень
учнів
Завдання: в робочому зошиті записати
число,домашня робота, тему
«Узагальнення за темою «Міжнародні
відносини». Виконати тестові завдання темою «Міжнародні відносини» та «Період «розрядки» в міжнародній політиці» . Завдання виконати,
сфотографувати і надіслати на електрону
адресу Liliya0809@ukr.net
Тест «Міжнародні
відносини».
1.
Під час «холодної війни» не велось жодної воєнної кампанії
а) так б) ні
2. Причиною конфронтації між
СРСР і США стали ідеологічні розбіжності
а) так б) ні
3.У розв’язанні «холодної
війни» винний англійський прем’єр – міністр В.Черчіль, який проголосив
промову у Фултоні.
а) так б) ні
4. Причинами «холодної війни»
стали суперечності між національними інтересами СРСР і країн
Заходу.
а) так б) ні
5. Радянський міністр іноземних справ В.Молотов назвав
Берлінську кризу «першим вузлом» «холодної
війни».
а) так б) ні
6. За визначенням В Черчіля «залізна завіса» розділила
Німеччину на Західну і Східну.
а) так б) ні
7. Берлінська криза тривала
протягом 1948 – 1949рр.
а) так б) ні
8. «Холодна війна» тривала протягом
1940 – 1990рр.
а) так б) ні
9. «Доктрина Трумена» передбачала допомогу країнам
радянського блоку.
а) так б) ні
10. Югославія, Індія та Єгипет стали ініціаторами створення руху Неприєднання.
а) так б) ні
11. Загострення
відносин між СРСР і США на початку
60 – х років було спричинено скандальним виступом
М.Хрущова на трибуні ООН.
а) так б) ні
12. Берлін і Куба стали
місцями найбільш гострого протистояння
в роки «холодної війни».
а) так б) ні
13. Гельсінський процес розпочався
в 1976 році
а) так б) ні
14. США стали переможцем у
«холодній війні».
а) так б) ні
15. Результатом «холодної війни» стало об’єднання Німеччини.
а) так б) ні
16. НАТО не припинило існування після
завершення «холодної війни».
а) так б) ні
17. У 1990 – 1992 рр. у
Перській затоці тривала війна.
а) так б) ні
18. Балкани наприкінці ХХ ст..
знову перетворились на «пороховий льох»
Європи.
а) так б) ні
19. Проблему Балкан
розв’язали завдяки бомбардуванню
Бєлграда силами НАТО.
а) так б) ні
20. Діяльність Усами бен Ладена було одним
із джерел міжнародного тероризму.
а) так б) ні
Тест «Період «розрядки» в міжнародній політиці»
1.
В якому році
було підписано Заключний акт
безпеки і співробітництва в Європі
(Гельсінський акт)? а) 1977 р.
б) 1975 р. в) 1976 р. г) 1978 р.
2.
Яка організація
здійснює контроль за
дотриманням положень Гельсінського
акту ( з 1995 змінено
назву) а) ОВД
б) НАТО в)
ОБСЄ
3.
Якому поняттю відповідає визначення : період зменшення
міжнародної напруженості ,
ослаблення військового протистояння
та нормалізація відносин між НАТО
на чолі з США та ОВД на чолі з СРСР» а) холодна
війна б)
розрядка в)
пацифізм г) гонка озброєнь
4.
Хто очолював
Українську гельсінську групу (УГГ)? а) В. Чорновіл б) П.Григоренко в) В.Стус
г) М Руденко
5.
Яка подія
означала остаточний зрив політики розрядки:
а) експансія СРСР на Африканський континент? б) війна в Кореї в)
введення радянських військ до
Афганістану г) війна в Іраку
6.
Хто з політичних лідерів запровадив «нове політичне мислення» в зовнішній
політиці? а) Р.Рейган
б) М.Горбачов в)
Л.Брежнєв г) Ю. Андропов
7.
Експансія – це
а) поширення впливу однієї країни на іншу б) приєднання захопленої території до країни агресора в) початок бойових дій однієї країни проти іншої
8.
Коли було підписано
договір про СНО – 1? а)
31 липня 1991 б) 29 липня 1990р. в) 20 липня 1991 р. г) 30 липня
1990р.
9.
Яка подія означала закінчення епохи «холодної війни»?
а) зустріч М.Горбачова і Дж. Буша на Мальті б) радянсько – американська зустріч в Рейк’явіку в) зустріч М.Горбачова
і Дж. Буша в Москві г)
радянсько – американська зустріч
в м. Женеві
10.
Війна між Іраком
і Іраном відбулася а) 1978 – 1987 рр. б) 1980 – 1988 рр. в) 1989 – 1990 рр. г) 1970 – 1978 рр.
11.
Між якими країнами
спалахнув конфлікт в 1998 році:
а) Ефіопією та Еритреєю б) США та Іраном
в)
Іраком та Іраном г) США
та Іраком
12.
Операція «Буря
в пустелі» це складова частина
війни а) в Іраці
б) в Ірані
в) в
Перській затоці г)
в Афганістані
Дата:
31.03.
Тема: Культура “віртуальної реальності”.
Завдання : в робочий зошит записати число, домашня робота, тема. Завдання виконати,
сфотографувати і надіслати на електрону
адресу Liliya0809@ukr.net
І.
Завдання . Прочитати лекцію, записати опорний конспект
На сьогодні вже 39 мільйонів американців працюють у так званому
«віртуальному офісі» і тенденція до ведення бізнесу в Інтернеті зростає.
Ще одним продуктом блискавичного розвитку індустрії зв’язку і Інтернету є
електронний підпис. Ця річ вже зовсім прозаїчна, щоправда, знову ж таки не в
Україні. Хоча вже три роки, як діє відповідний закон, механізму немає.
Натомість в Естонії електронні підписи має третина населення.
Колективне паломництво у віртуальний світ естонці здійснили буквально
нещодавно, коли не приходячи на виборчі дільниці обирали парламент, маючи лише
комп’ютер та електронний підпис.
На роботу як на свято. В редакції геймерського журналу Ганна як вдома -
стріляє і ріже. Вже третій рік вона напівлюдина – напівельф. По той бік
монітора б’ється з роками і драконами. В таких іграх за кожним віртуальним
персонажем стоїть реальна людина.
Вони грають родинами і утворюють інтернаціональні клани. Щодня в он-лайн
іграх воюють мільйони геймерів. Головне - спілкуються між собою. Знайомляться,
сваряться. Нещодавно двоє китайців через віртуальний меч, побилися в реальному
житті - один при цьому загинув.
Це не хворі на втрату координації - дивний ролик в інтернеті рекламує нову
всесвітню забаву - віртуальне життя. Нині більше п’яти мільйонів землян
наполовину живуть в режимі он лайн.
Спочатку обираєш тіло, потім гуляєш теренами віртуального світу. Тут є
копії реальних міст і вулиць, транспорт і крамниці. Автовиробники відкривають
віртуальні салони - приходь і безкоштовно катайся на нових моделях.
Сподобається - можна замовити реальне авто. Приблизно п’ять гривень в
"секонд лайфі" міняють на 270 ліндендоларів.
Телефон вигадали давно, утім це не означає що ним замінюють реальне
спілкування.
За статистикою, Інтернетом користуються лише 5 мільйонів наших громадян.
Якщо взяти до прикладу сайти знайомств і соціальні мережі, то ми бачимо, що
50% населення планети користуються сайтами знайомств і соціальними мережами.
Спілкування, віртуальні захоплення та віртуальна любов. Чи можливо це?
ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ — штучний простір, створений комп’ютерами, який має
всі ознаки реальності як такої, що піддається проникненню і трансформації
ззовні. При цьому у віртуальній реальності. можливі комунікації не лише з
іншими людьми, але і з віртуальними, штучними персонажами.
Термін «віртуальність» уперше з’явився в XVII сторіччі, в розробках
класичної механіки, як позначення математичного експерименту, обмеженого
об’єктивною реальністю, зокрема, накладеними зовнішніми обмеженнями і зв’язками.
А власне формулювання «В. Р.» зустрічається вже в XIX сторіччі.
Вже в самому понятті (англ. virtual — фактичний, істинний) закладено
подвійність, поєднання ілюзії та автентичності. Речі звичного світу абсолютно
несподівано отримують новий, раніше незнаний приріст, а суб’єкт, що живе в
даному світі (першої реальності), набуває таких же незнаних способів впливу,
можливості перетворення матерії — хоч би в її дигітальному варіанті.
Одна із найголовніших
властивостей, яка найбільше цінується В. Р., — потужний, налагоджений зворотний
зв’язок, інтерактивність. Глядач, слухач, читач перетворюється на співтворця
того чи іншого тексту. Тим самим реалізуються базові постулати — про
рівноправність інтерпретації та оригіналу, про «смерть автора» як незмінну, обов’язкову
і догматичну фігуру в тексті. Прямо на очах аудиторії відбувається масова
ліквідація культурних ієрархій, а естетичні об’єкти втрачають цілісність,
стають проникними, відкритими для втручання та перетлумачення. Причому діалог
користувача і користувача, користувача і віртуального героя стає не лише
вербальним і візуальним, але й почуттєвим, поведінським, багатобічним.
Знімаються також традиційні просторові і часові орієнтири: будь-який
візуально-звуковий образ, будь-яка інформація переносяться миттєво, в будь-яку
точку Мережі.
Естетику В. Р. заведено відносити
до некласичної. Віртуальна реальність не
копіює й не цитує реальність мистецтва, не створює симуляторів, але, скоріше,
працює як люстерко, яке подвоює реальність «першу», «об’єктивну» за рахунок
віртуальних артефактів. Власне, такий віртуальний об’єкт є ідеально втіленою
деконструкцією, породженням мовної гри, в якій зникає не лише означуване, але й
те, що означає. Артефакт віртуальної реальності. просто витісняє об’єктивну
реальність, замінює і дублює її. А, значить, до світу художніх образів, у тіло
мистецтва можна зануритися без особливих зусиль і опосередкування, в
буквальному сенсі — продовжуючи своє тіло віртуальними голограмами чи змінюючи
тіла реальних або уявних партнерів у грі. Більше того, зникає непорушність
причиново-наслідкових зв’язків, немає раз і назавше встановлених жорстких
сюжетів, на зразок життя-смерті; будь-яку ситуацію можна перезавантажити,
відіграти назад. Убивство — вже не фатальна подія, не шкода для іншого; тема злочину
й відплати, таким чином, також виявляється надто хисткою.
Досліди з кіберпростором поки що
не створили особливого, самоцінного естетичного напрямку, проте вплинули на
кінематограф і загальнокультурний ландшафт. Тут усе більш успішно
використовується вже відзначена властивість віртуальної реальності — розкутість
сприймання, важливість самого процесу співтворчості порівняно з результатом. (http://www.day.kiev.ua/34041/)
ІІ. Дати відповіді на запитання письмово
1.
Ви використовуєте «Віртуальну реальність?»,
Якщо так, то яку?
2. Які сайти знайомств Ви знаєте?
3.
Які
переваги таких видів сайтів?
4. Які недоліки?
5.
Чи може такий сайт загрожувати безпеці людей?
6.
Що б Ви порадили іншим, які повністю сидять в
сайтах знайомств?
7.
Чи є вихід, який дає змогу людям вийти з цієї віртуальної реальності?
8.
Які найпоширеніші онлайн-ігри Ви знаєте?
9. Чи приносять користь ці ігри дітям?
10. Чи загрожує це здоров’ю?
11. Чи можуть ігри впливати на психіку дитини?
ІІІ. Переглянути фільм
«Матриця» як один із прикладів віртуальної реальності ( за бажанням)
Немає коментарів:
Дописати коментар