вівторок, 21 квітня 2020 р.

21.04.2020 історія України 10 клас


Історія України  10 клас
Завдання : в  зошиті записати число, домашня робота, тема урока. Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net   або  Viber( 0999603927) . Завдання  виконувати  і надсилати до кінця дня.
Дата: 21.04.2020
Тема: Окупація України військами Німеччини та її союзниками. Новий порядок.
Завдання:
І. Повторення вивченого.
1.     Тестування.
1)     Оберіть твердження, що характеризує поняття «бліцкриг»
А   виїзд, вивезення у зв’язку з небезпекою
Б    нетривале утримання захоплених земель
В   теорія ведення блискавичної війни
Г   швидкий набір у військо людей, що перебувають у запасі
2)     Яке із тверджень стосується Тараса Боровця?
А   борець за незалежність України, лідер ОУН з 1939 р.
Б   керівник Поліської Січі
В   командувач УПА в 1943 – 1950 рр.
Г   голова однієї з частин ОУН після її розколу
3)     Про початок якої події йдеться у наведеному джерелі?
«22 червня 1941 р. о 4:00 німецька авіація без будь-якого приводу здійснила наліт на ряд наших аеродромів і міст уздовж західного кордону та бомбардувала їх…»
А   Друга світова війна
Б   напад Німеччини на СРСР
В   Радянсько-фінська війна
Г   радянізація західноукраїнських земель
4)     Укажіть цифру, що на карті позначає регіон, із яким пов’язана остаточна окупація України німецькими загарбниками.
А   1      Б   2           В   3        Г   4
5)     Ставлення німецького керівництва до «Акта проголошення відновлення Української держави»
А   засудження, тиск на ініціаторів, що призвів до його скасування
Б   засудження, уряд розігнаний, Степан Бандера, Ярослав Стецько та інші діячі арештовані, початок масових репресій проти членів ОУН-Б
В   неприхильна позиція, але змушені змиритися, оскільки документ одержав широку підтримку в Україні
Г   схвалення, підтримка дій членів ОУН-Б, згода на надання Україні незалежності
6)     Яке із тверджень характеризує «похідні групи»?
А   повстанські загони, керовані Т. Бульбою
Б   створені ОУН загони для створення самоуправління
В   створені загони із військ НКВС
Г   батальйони, сформовані з добровольців-біженців, переважно оунівців
7)     У чому полягала суть наказу «Ні кроку назад!»?
А   швидка перебудова життя на військовий лад
Б   репресивні заходи проти бійців та командирів
В   зупинка військових частин чи груп військовослужбовців, що відступали
Г   повне знищення усіх об’єктів при відступі
8)     У якому році з’явився плакат?
   А   1939 р.      Б   1941 р.       В   1943 р.      Г   1945 р.
9)     Які битви відбулися на початковому етапі німецько-радянської війни? Оберіть три правильні відповіді.
1        танкова битва в районі Рівне-Дубно-Броди-Луцьк
2        битва на Курській дузі
3        битва за Дніпро
4        оборонні бої під Рава-Руською
5        Сталінградська битва
6        оборона Києва
10)Які були причини поразок Червоної армії на початковому етапі війни? Оберіть три правильні відповіді.
1       прорахунки радянського керівництва у визначенні напрямків головних ударів Німеччини та її союзників
2       відсутність даних розвідки у керівництва СРСР про можливість нападу Німеччини
3       сталінські репресії командного складу Червоної армії
4       відсутність централізованого командування радянськими військами
5       відсутність єдиного центру командування бойовими силами у керівництва СРСР
6       зруйнування старих оборонних споруд і зволікання з будівництвом нових
7       міжнаціональна ворожнеча в лавах Червоної армії

ІІІ. Розшифруйте ребус
ІV. Перегляд відеоролику.
-       Перегляньте відеоролик за посиланням і дайте відповіді на запитання.
-       До якої частини увійшла більшість земель України?
-       Яке місто було обрано столицею?
-       Хто очолив рейхскомісаріат?
-       Опишіть його трьома словами-прикметниками.
-       Чому режим на колишніх землях Австро-Угорщини був слабшим?
-       Які області увійшли до складі «Трансністрії»?
V.  Опрацювати § 63- 64 п.1 – 2.
На підставі отриманої інформації  складіть таблицю «Окупаційні  зони України»
Території
Назви, форми адміністративної організації
Особливості підпорядкування








Немає коментарів:

Дописати коментар