Історія
України 10 клас
Завдання : в зошиті записати число, домашня робота, тема
урока. Завдання виконати, сфотографувати і надіслати на електрону адресу Liliya0809@ukr.net
або
Viber( 0999603927) . Завдання виконувати і надсилати до кінця дня.
Дата:
21.04.2020
Тема:
Окупація України військами Німеччини та її союзниками. Новий порядок.
Завдання:
І.
Повторення вивченого.
1.
Тестування.
1)
Оберіть твердження, що характеризує поняття
«бліцкриг»
А виїзд, вивезення у зв’язку з небезпекою
Б нетривале утримання захоплених земель
В теорія ведення блискавичної війни
Г швидкий набір у військо людей, що
перебувають у запасі
2)
Яке із тверджень стосується Тараса Боровця?
А борець за незалежність України, лідер ОУН з
1939 р.
Б керівник Поліської Січі
В командувач УПА в 1943 – 1950 рр.
Г голова однієї з частин ОУН після її розколу
3)
Про початок якої події йдеться у наведеному
джерелі?
«22 червня 1941 р. о 4:00 німецька авіація без будь-якого
приводу здійснила наліт на ряд наших аеродромів і міст уздовж західного кордону
та бомбардувала їх…»
А Друга світова війна
Б напад Німеччини на СРСР
В Радянсько-фінська війна
Г радянізація західноукраїнських земель
4)
Укажіть цифру, що на карті позначає регіон, із
яким пов’язана остаточна окупація України німецькими загарбниками.
А 1
Б 2
В 3
Г 4
5)
Ставлення німецького керівництва до «Акта
проголошення відновлення Української держави»
А засудження, тиск на ініціаторів, що призвів
до його скасування
Б засудження, уряд розігнаний, Степан Бандера,
Ярослав Стецько та інші діячі арештовані, початок масових репресій проти членів
ОУН-Б
В неприхильна позиція, але змушені змиритися,
оскільки документ одержав широку підтримку в Україні
Г схвалення, підтримка дій членів ОУН-Б, згода
на надання Україні незалежності
6)
Яке із тверджень характеризує «похідні групи»?
А повстанські загони, керовані Т. Бульбою
Б створені ОУН загони для створення самоуправління
В створені загони із військ НКВС
Г батальйони, сформовані з
добровольців-біженців, переважно оунівців
7)
У чому полягала суть наказу «Ні кроку назад!»?
А швидка перебудова життя на військовий лад
Б репресивні заходи проти бійців та командирів
В зупинка військових частин чи груп
військовослужбовців, що відступали
Г повне знищення усіх об’єктів при відступі
8)
У якому році з’явився плакат?
9)
Які битви відбулися на початковому етапі
німецько-радянської війни? Оберіть три
правильні відповіді.
1
танкова битва в районі Рівне-Дубно-Броди-Луцьк
2
битва на Курській дузі
3
битва за Дніпро
4
оборонні бої під Рава-Руською
5
Сталінградська битва
6
оборона Києва
10)Які були причини поразок
Червоної армії на початковому етапі війни?
Оберіть три правильні відповіді.
1 прорахунки радянського
керівництва у визначенні напрямків головних ударів Німеччини та її союзників
2 відсутність даних
розвідки у керівництва СРСР про можливість нападу Німеччини
3 сталінські репресії
командного складу Червоної армії
4 відсутність
централізованого командування радянськими військами
5 відсутність єдиного
центру командування бойовими силами у керівництва СРСР
6 зруйнування старих
оборонних споруд і зволікання з будівництвом нових
7 міжнаціональна ворожнеча
в лавах Червоної армії
ІІІ.
Розшифруйте ребус
ІV. Перегляд відеоролику.
-
Перегляньте відеоролик за посиланням і дайте
відповіді на запитання.
-
До якої частини увійшла більшість земель України?
-
Яке місто було обрано столицею?
-
Хто очолив рейхскомісаріат?
-
Опишіть його трьома словами-прикметниками.
-
Чому режим на колишніх землях Австро-Угорщини був
слабшим?
-
Які області увійшли до складі «Трансністрії»?
V. Опрацювати § 63- 64 п.1 – 2.
На підставі отриманої інформації складіть таблицю «Окупаційні зони України»
Території
|
Назви, форми
адміністративної організації
|
Особливості
підпорядкування
|
Немає коментарів:
Дописати коментар