пʼятниця, 17 квітня 2020 р.

16.04.2020 історія 6 клас


Історія 6 клас
Завдання : в  зошиті записати число, домашня робота, тему та мету практичної роботи. Завдання виконати, сфотографувати  і надіслати на електрону адресу  Liliya0809@ukr.net    або Viber.  ( 0999603927)
Дата: 16.04.2020
Тема: Практичне заняття. Історичний портрет Цезаря
Мета: охарактеризувати діяльність Гая Юлія Цезаря як політичного діяча, визначити роль Гая Юлія Цезаря в історії стародавнього світу.
Завдання:
І. Дайте відповіді на запитання ( письмово).
1.   Які території завоював Юлій Цезар протягом 58 – 56 рр. до н.е.?
2.   Що означають крилаті вислови «Жереб кинуто», «Перейти Рубікон», «І ти, Бруте!». Які події лежать у їх основі?
3.   Як і коли було створено перший тріумвірат? Чи можна вважати тріумвірів диктаторами?
4.   Коли і за яких обставин було встановлено диктатуру Юлія Цезаря? Які вона мала особливості?
ІІ. Прочитайте текст.
   Цезар був не тільки полководцем, а й письменником, одним з найкращих римських прозаїків. З його творів збереглися «Записки про Галльську війну» — 7 книг — важливе історичне джерело для вивчення суспільного ладу, побуту й культури кельтських і германських племен І століття до н. е.
А також «Записки про громадянську війну» — 3 книги. Для них характерна продуманість, ясна композиція, проста невимушена розповідь, точна мова, конкретність образів і тонка характеристика, як поодиноких людей, так і цілих народів (особливо галлів).
Із творів Цезаря, які не збереглися до наших днів, найоб'ємнішими були, ймовірніше за все, збірники його промов і листів. Відверто політичний характер мали два його памфлети, які називалися «Auticatones». Гай Юлій написав їх в 45 році до н. е., у таборі при Мунді.
Чисто літературними творами були віршовані авторства Цезаря: «Похвала Геркулесу», трагедія «Едіп»поема «Iter», де описана його подорож із Риму до Іспанії в 46 році до н. е.
Існують свідчення і про науковий твір Цезаря у двох книжках — «De analogia». Це граматичний трактат, в якому аналізується відома граматична суперечка між аналогістами і аномалістами і розв'язується на користь перших, тобто, на користь принципу закономірності.
ІІІ. Розв’язати  хронологічну задачу.
Порахуйте, користуючись лінією часу, скільки років минуло від народження Цезаря до наших днів.
ІV. Історичний портрет Цезаря.
Складіть розповідь ( письмово) про життя і діяльність Цезаря, використовуючи його вислови як пункти плану. Опишіть своє ставлення до Юлія Цезаря.
1        «Кожен коваль своєї долі».
2        «Перемога залежить від доблесті легіонів».
3        «Жереб кинуто! Рубікон перейдено!»
4        «Влада тільки виграє і посилюється від того, коли нею користуються помірно»
5        «Люди охоче вірять тому, у що бажають вірити»
6        «І ти, Бруте?»
V. Записати висновок відповідно до мети  практичної.

Немає коментарів:

Дописати коментар